Saturday, October 15, 2011

MASALAH,MASALAH dan MASALAH.!

JAM 6 petang : PINN.!call la ayah kau,aku malas nak stay...kita da siap2 mcm ni x kn la nak naek atas,mau x kene nganjing dgn dak2 ni...
  dgn segera ipin call ayahnya.naseb baek ayah dia boleh amek ,,ssyyukurrr...
tunggu punya tunggu..ayahnya sampai,,lepas letak bag dlm kete,,,ktrg pon gerak,,sangkut lak kt pagar....
 tapi naseb kne tulis name jerk,,
   smpai je basten,tiket bas plak x de,,,adoii..!gawat ni...
naseb baek la family ipin ajak pergi umah dia...huh.!
lepas solat dan mkn sume~tiba ayah ipin berkata  
"jom la pak cik hantar sampai tangkak"
  wow.!excited habis beb aku mase 2...
smpai tangkak lebih kurg 10 mlm,,,aku tros online,,,
 jap lagi tiba2,
"ustaz cari sape balek tadi''...
oh S***.!!!aku berkata dlm hati.....
tapi naseb baek la ramai yg balek,,kalau kne pon mesti rmai2...hahahaha


tapi cuak gak la,,,,
aku asyik berfikir,,
ape nk jadi hari isnin nanti...
mudah mudahan x kene apa2..
aminn.!

2 comments: